PROPOLISOVÁ TINKTÚRA

PROPOLISOVÁ TINKTÚRA - 100% PRÍRODNÝ DAR VČIEL. PRI AFTÁCH, HERPESE, AKNÉ, KOŽNEJ PLESNI, PARADENTÓZE, ŠTÍPANCOCH, BOLESTI HRDLA...

PROPOLISOVÁ TINKTÚRA PRÍRODNÁ

Propolisová tinktúra Dr. Dudek

Propolis je používaný už od nepamäti a má preukázateľné dezinfekčné, konzervačné, antimikrobiálne a antibiotické účinky. V tradičnom liečiteľstve je propolisová tinktúra hojne využívaná. Propolis je viac zložkovou prírodnou látkou, ktorú produkujú včely pri stavbe úľa.

Propolisová tinktúra prírodná a roztok z nej je vhodný na kloktanie a pomáha pri bolestiach hrdla a prechladnutí, inhalácie sú vhodné zase pri chorobách dýchacích ciest a nádche. Dezinfikuje rany a štípance, upokojuje podráždenú pleť, ústnu dutinu a je vhodný aj pri paradentóze. Propolisová tinktúra je 100% prírodná a neobsahuje žiadne chemické prísady.

Použitie tinktúry

Vonkajšie použitie neriedenou tinktúrou pri starostlivosti o podráždenú pleť, na bradavice, drobné vriedky a na dezinfekciu po bodnutí hmyzom a kliešťom. K starostlivosti o ústnu dutinu, na ďasná, afty, pri paradentóze a bolestiach v krku - potierajte, vyplachujte alebo kloktajte zriedeným roztokom tinktúry s vodou v pomere cca 1:5 až 1:10. Tento roztok je tiež možné inhalovať pri chorobách dýchacích ciest a nádche.

UPOZORNENIE: Propolis môže u citlivých jedincov vyvolať alergiu, preto je pred prvým použitím nevyhnutná skúška tinktúry na malej ploche pokožky na zápästí alebo v lakťovej jamke, prípadne na pery.

Zloženie: včelí propolis(12%/výsledný čistý extrakt min. 6%), voda, kvasný lieh(v 75%-nom).

Objem: 30 ml

KÚPIŤ V E-SHOPE   KÚPIŤ V LEKÁRNI

Čo hovorí ľudová múdrosť o Propolisovej tinktúre

Propolisu si cenili už starí Gréci a právom patrí medzi prírodné látky s preukázateľným prospešným pôsobením na naše zdravie. Jedná sa o živicovú látku, ktorú produkujú včely pri stavbe úľa a okrem živice obsahuje aj balzamy, silice, aromatické kyseliny (benzoová, škoricová, kávová, a i.), Vanilín, polysacharidy, flavonoidy a rad ďalších látok, ktoré v súhrne vykazujú mimoriadne dezinfekčné, konzervačné aj antimikrobiálne a antibiotické účinky.

Okrem toho obsahuje tiež nemalý podiel vosku, peľu a ďalších včelích produktov. Bol známy a využívaný už v dávnej histórii a obľúbený je po celom svete dodnes.

Mohlo by Vás tiež zaujímať: Tradičná Propolisová masť

PROPOLISOVÁ TINKTÚRA Dr. Dudek